2011-07-16
 15:03:38

' 16 juli 2011

Hade en lugn men ändå ganska händelserik dag igår. Var bakis som en död anka, men var ändå tvungen att uträtta lite ärenden på stan. Vaknade upp med fet fylleångest utan någon egentlig anledning till det känner jag. Var väl bara för att jag drack så mycket som jag hade ångest.
När mamma kom hem så tog hon över Liam som sovit hos mig, fick skjuts ner till stan, gick på af och sedan köpte lunch på Your choise. Tog med maten till stadsparken och åt där. Fick dock bara i mig lite så vi bestämde oss för att ta en promenad hem. Då blev det stekande varm sol och jag började kallsvettas. Gick förbi lidl på vägen hem, köpte med chips, dricka och godis, sen var det dags att gå den långa hemska sundbyvägen.. Usch, en ren pina!!
När vi var hemma la jag mig i sängen och önskade livet ur mig själv.. Lite senare på kvällen kom Patricia och Sejla över på en kaffe eftersom de ändå hade vägarna förbi :) Och i natt kom Sandra och Pontus över en sväng och hämtade margarin för de fick för sig att de skulle baka mitt i natten vilket jag nog också skulle gjort om  jag hade ork till det!
Ser fram emot helgen, då ska jag till Patricia och stanna där hela helgen. Kommer bli skoj! :)


Nu sitter jag uppe hos mamma. Hittade min gamla kamera så jag har kollat igenom lite gamla bilder sean 2-3 år tillbaks. Ganska kul att se, och SOM jag har förändrats. Det är ju sinnes! Haha.
Får se vad som händer resten av dagen/kvällen. Mamma och hennes andra halva skulle över till grannarna en sväng, så får se vad vi ska hitta på. Hoppas på något trevligt, hur som helst :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: