2012-01-01
 21:13:20

' 1 januari 2012

Halluu!

Nu ligger jag nedbäddad i sängen och mår egentligen hur bra som helst till skillnad från alla som söp skallen i bitar igår. :) Själv tog jag ett par glas vin inne i vår lägenhet i stan tillsammans med min pojkvän, min bästa vän och hennes pojkvän. Hur skönt som helst och bra mår man idag. vid 12-slaget befann vi oss på Fristadstorget där vi ett par minuter senare skiljdes åt. Lyckat nyår måste jag säga :)
När vi vaknade idag så dröjde det inte många minuter innan vi satt på bussen påväg hem till min familj för att äta frukost, när dom i själva verket skulle till att äta middag. Blev tacos för min del så jag har redan fuskat med mitt nyårslöfte (a) haha! men nu blir det inget mer fuskande för min del. Har precis ätit världens torraste och mörkaste brödbit med ett salladsblad och en klick cremefraish på & en fettsnål bärsmoothie till det :) hur gott som helst så det gör ingenting att jag vill vara lite nyttig i framtiden. Min karl delade min enkla middag med mig. Blir nog ett mål till idag, måste äta med jämna mellanrum, bara dra ner på mängderna i måltiderna :) detta ska jag klara. Det är ju trots allt ett nyårslöfte och jag vill ju inte bryta trenden med att jag aldrig sviker ett nyårslöfte! Dessutom så har jag lovat mig själv att jag får inte handla kläder innan jag gått ner 10 kg eller tillräckligt många cm i midjan för att jag ska kunna ha en storlek mindre. Motionen får jag ta tag i när jag orkar mig ut en dag då det inte är snö och plusgrader = blööööt som en griiis :((

Snart kommer min kusin hem till oss så jag hoppas på en myskväll! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: