2012-01-02
 13:27:32

' 2 januari 2012

Ännu en ny dag. Nu ska jag strax upp och ta en kopp svart kaffe, och hur äckligt är egentligen inte det? Vill alltid annars ha en skvätt mjölk i, och i vissa fall en liten sockerbit, men nu är det slut på det. Vill man vara fin får man lida pin och jag tror inte detta kommer vara så jobbigt i längden, bara jag ger mig fan på detta från början och inte slarvar. Detta är den viktigaste tiden som kommer avgöra hur jag kommer att klara i min framtid. men det värsta har ännu inte passerat.. Det brukar komma efter en vecdka för mig. Som förr, när jag försökt slutat röka, det går bra till en början även om det är jobbigt, men sen när man inte längre känner suget så är man direkt på där igen för att se om man klarar av att ta ett blss utan att vilja ha mer och vipssss, så är man där igen.. det är bara så typiskt mig så denna gång får det inte bli så, får inte halka tillbaka och in på fel spår!

Försövrigt så ska jag väl försöka orka städa lite här hemma idag, och googla lite recept på nyttig, men ändå någorlunda god mat.. och blanda ny bärsmoothie! Den var i alla fall väldigt god :))
Och min kusin kom aldrig över hit igår så han ska göra det idag sa han, men man vet ju aldrig med honom..


Myyyyyyyssssssss...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: