2011-07-08
 11:40:15

' 8 juli 2011

Idag vaknade jag utav att mamma ringde mig och sa att de var utanför och skulle hämta upp mig om bara några minuter för att vi skulle åka och handla hem till kvällen då Liam ska sova här eftersom att de andra ska åka till Västerås Power Meet. Så det var bara att gnugga sömnen ur ögonen, stiga upp, klä på mig en dress snabbt, sköja anskitet, borsta tänderna och sen gå ut. Tog morgonciggen på väg till bilen. Blev ju ingen njutning där i den stressen! Haha.
Hur som helst.. Vi handlade hem en himla massa, mer än vi skulle tror jag,
så nu lär vi ju inte kunna gå ikväll om vi ska trycka i oss allt det där. ;o
Ska ta ner Liam's PS2 ner så vi kan spela ikväll också. Jag köpte ett nytt spel till honom igår på spelrea. Spartans. Han tycker det är lite svårt men han kan ju se det som en utmaning, han älskar ju filmen "300"!! :)

Nu ska jag strax upp till mamma tänkte jag. Vi ska tvätta om drygt en timme och så länge
orkar jag inte ligga här hemma och känna mig sällskapssjuk ^ Haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: