2011-07-09
 14:17:47

' 9 juli 2011

Ensam hemma en stund.
O har åkt ner en sväng på stan för att hämta ut pengar åt mig. När han kommer tillbaks ska jag till Ica Maxi och köpa cigaretter, sen blir det hem och bara ta det lugnt ett tag antar jag innan jag sa göra flätor på Hanna. Därefter ska jag göra naglar och bara ta det lugnt resten utav dagen/kvällen. Är trött idag. Inte sovit bra i natt, Liam har krånglat lite. Vaknat av mardrömmar och varit ledsen. Efter mycket om och men fick jag honom att somna om igen och de resterande timmarna innan han gick upp var varmt och klibbigt. Sov helt henkelt inte bra..
Funderar på om man kanske ska köpa hem fruktsoda eller sockerdricka så man kan ta sig ett glas smultronvin i samband med nagelfixandet. Ränkar med att det ska ta 2 timmar ungefär. Det brukar det ta med målning också, men tror dock att jag ska ha omålade naglar. Får se hur det blir med den saken :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: