2011-07-05
 18:41:58

' :)

Min pv var jättegullig igårkväll och visade en sida jag faktiskt inte trodde fanns hos honom.
Han släckte ner i sovrummet, satte på lugn och harmonisk musik och masserade min rygg i en timme. Det var så otroligt skönt så jag kände mig som en helt ny människa efteråt. Helt gullig ju! :)
Hade dock väldigt ont i ryggen idag, som det kan bli dagen efter en sådan djup massage. Denna smärta ledde till att han har lovat att massera mig ikväll igen. Gud så bra jag har det!
Hämtade Liam på dagis idag. (Ja, de går där nu över sommaren när skolbygnaden är stängd för semester) Mamma och hennes käraste är i Stockholm och ska se Thorsten Flinck ikväll. Är inte ett dugg avundsjuk, nej inte alls. ;) haha, fy fasen för dom lyckostarna säger jag bara. Men de har lovat att ta med mig och O upp till Stockholm någon dag och kolla på fight och gå ut på kvällen, Vi ska dock inte sova kvar där, men det blir nog trevligt ändå. :)
På söndag åker vi kryssning också, kommer skaka om hela båten om jag känner herrskapet, som jag åker med, rätt. ;)

Imorgon ska jag på möte igen. Det mötet jag var på idag var ju kaos! Fick inte ut något utav det, bara en massa vuxna människor som inte kan bete sig som folk.. Inte konstigt att de inte har något arbete liksom!

Ska även ta med mig Liam till stan imorgon och träffa Alexandra. Hoppas på fint väder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: