2011-07-08
 11:30:26

' gårdagen

Hade en lång dag igår!
Tog en promenad ner mot stan vid lunchtid. Blev hämtad (på cykel!!!) halvvägs ner utav O. Vi lunchade och sen gick jag till polishuset och hämtade ut mitt leg. Haha, katastrof.. Efter det så gick jag till banken och avslutade ett konto och fick på så vis in lite extra oväntade pengar på mitt personkonto. Jag ringde ner A-K på en fika så hon tog bussen ner. Gick till Espresso House för vi var så fruktansvärt sugna på en varsin Frapino. Och tror du då inte att deras maskin var trasig så de uppmanade oss till att beställa en varsin smoothie istället. det gjorde vi, en bärsmoothie. Det var ingen höjdare faktiskt, fick bara ont i magen..
Hur som helst.. Sedan gick vi till H&M för vi skulle kolla om jag hittade någonting att ha på mig på söndag. Men det var inte mycket lönt att gå dit, hittad enämligen inget. Så vi gick till Bik bok och där hittade jag ett rosa (ganska stort och skönt) linne och en ljuslila jumpsuit, ingen speciell, köpte den bara för mys och hemmabruk. Har närmligen en i samma modell men annan färg och annat material.
Sedan blev det en sväng på mc donalds. A-K ville ha en glass och jag tog en milkshake. Magen stod rätt ut efter den, har nämligen blivit känslig mot laktos på senare tid. Sedan kom O och mötte upp oss, jag gick på systembolaget och sedan tog vi bussen hem. Kokhett och helt värdelöst att ta bussen en så pass solig dag!
Väl hemma så kom Lena och Hanna över, jag hade lovat Hanna att färga hennes hår, vilket jag också gjorde. Blondt underhår har hon nu. Jättefint! :) Och på lördag ska jag göra nya flätor på henne.
Blev pizza till middag igår eftersom vi inte hade några som helst krafter till att laga mat någon av oss här hemma. Det var väldigt skönt att slippa det!
Tog även bort mina naglar igår, på lördag blir det nya igen! :)

Var helt slut när vi gick ich la oss i natt så jag slocknade väl på tre röda..






Och dagen innan så köpte jag lite smycken jag tänkt använda på kryssningen :)
Synd bara att bilden är så otydlig och inte visar upp hur det verkligen ser ut.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: