2011-07-08
 18:41:59

' kaos en julikväll

Börjat packa lite inför kryssningen. Inte många som blir förvånade när jag berättar det eftersom att jag ALLTID är ute i god tid med packning. Hatar att packa dagen innan eller samma dag, är alltid någonting man glömmer då! Jag packar väskan om och om igen för att se så att jag fått med precis allting, för står jag där på båten och upptäcker att jag saknar något så vet jag inte vad jag tar mig till. Då är hela resan förstörd! Och det vill jag inte riskera.. Före det finns fler än jag på den där båten.. Och man måste ju tänka lite på allmänheten.. ibland..
Jaja, hur som helst.. Nyss väckt en irriterande och grinig bajskorv som sovit en stund.. men jag är trött på att vara vaken ensam nu eftersom att Liam är ute och leker, så då tänkte jag att jag skulle väcka bajshögen där inne.. Men då blir han grinig, på samma humör som vanligt med andra ord så jag blev ju egentligen inte förvånad.. -.-

Ska strax försöka mig på att koppla in Liam's ena PS2 här nere hos mig.. Hur nu det ska gå.. Står ett Nintendo Wii console ivägen som jag inte vet var jag ska göra av för att det inte ska bli stökigt för jag har faktiskt städat hela hemmet idag, även tvättat! Så jag har varit duktig.. Ska försöka få in Liam också om en stund hur jag nu ska lyckas med det.
Och precis när jag skrev det där så kom Liam med sin vän.. haha, bra tajming!


Berntmargrete

Your website is extremely interesting



PUBLICERAT: 2012-08-17, 08:08:07 | URL: http://berntmargrete.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: