2011-07-09
 21:09:17

' tråk

Har haft ännu en tråkig helg på hemmaplan. Men imorgon taggar vi kryssning som sagt var, hoppas att det blir lyckat trots att de små följer med och att de vuxna (ja, i alla fall någon utav dom) kan slita sig och festa loss lite!
Just nu sitter jag och tittar när en, SOM VANLIGT, grinig O spelar ps2. Lilla kycklingen för tillfället. Utöver det så gör jag inte ett jota. Väntar på att klockan ska bli mer så man kan lägga sig och kika på någon film för att till slut somna och vakna upp och fixa ordning det sista inför resan..
Hoppas John Blund är glad på mig idag, annars blir jag ett rent helvete mot honom!

Blev lite smultronvin blandat med fruktsoda tidigare ikväll i samband med att jag gjorde naglarna. Och på tal om naglar så blev jag faktiskt riktigt nöjd denna gång. Nya, fräsha och OMÅLADE! Kan knappast bli bättre. Just för tillfället sitter jag med någon slags efterbehandling på naglarna, därav att jag skriver väldigt segt just nu känner jag. Haha :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: